Starmaxx Yeni Reklamlarıyla İletişim Performansını da Artırıyor

YOLDAKİ ANİ TEHLİKELERE KARŞI

“STARMAXX”

STARMAXX YENİ REKLAMLARIYLA İLETİŞİM PERFORMANSINI DA ARTIRIYOR ,

Lastik sektörünün önde gelen markalarını bünyesinde bulunduran Abdulkadir Özcan Şirketler Grubu’nun (AKO) dinamik markası Starmaxx, yeni reklam filmleriyle tüketicilere ulaşacak.

Starmaxx reklam filmlerinin mottosu: “Yolda aniden karşılaştığınız tehlikelerin işareti yoktur. Bunun için Starmaxx var!”

Kaliteli üretimi ve marka çeşitliliği ile öne çıkan Abdulkadir Özcan Şirketler Grubu’nun (AKO) dinamik markalarından biri olan Starmaxx, “Yolda aniden karşılaştığınız tehlikelerin işareti yoktur. Bunun için Starmaxx var!” mottosuyla hazırlanan seri reklam filmleriyle hedef kitlesine kendini anlatacak.

“Aniden karşılaşılan tehlikelere karşı anında reaksiyon” temalı reklam filmleri, güvenli ve konforlu sürüş deneyimi yaşatan Starmaxx lastiklerinin performansına hayatın içinden örneklerle dikkat çekiyor.

Oldukça zorlu geçen çekimler farklı tarihlerde toplam iki haftalık bir sürede tamamlandı.Yaklaşık 50 kişiden oluşan kalabalık bir prodüksiyon ekibi ile farklı mekanlarda çekilen Starmaxx reklam filmleri “Kar” konulu film için Bolu Kartalkaya, “Şehir” konulu film için İstanbul Karaköy, “Kaya” konulu film içinse İstanbul Şile tercih edildi. Tüm detayları titizlikle çekilen kış koşulları sahneleri için birçok il ve ilçe yerinde incelendi ve en uygun mekan olarak Kartalkaya belirlendi. Serinin diğer filmleri içinse çalışmalar devam ediyor.

TEMA: “HER KOŞULDA STARMAXX’A GÜVENEBİLİRSİNİZ”

Starmaxx seri reklam filmlerinin referans noktasının “güven” olduğunu belirten AKO Pazarlama ve Reklam Müdürü Serdar Işık, “Starmaxx’ın yeni dönem iletişiminin odağında trafik kurallarının ve uyarılarının iletilmediği durumlar yer alıyor. Dolayısıyla reklam filmlerinin referans noktasını “güven” olarak belirledik. Aniden karşılaşılan tehlikelerde ve hayati önem taşıyan anlarda bile sürücülerin Starmaxx’a her zaman güvenebileceklerini farklı reklam filmleri ile etkili şekilde anlatmak istedik. Yolda aniden karşılaştığınız tehlikelerin işareti yoktur. Bunun için Starmaxx var!” mottosunun işlendiği reklam filmlerinde belli başlı tehlikeler karşısında Starmaxx lastiklerinin farklı özelliklerine vurgu yapılıyor” diye konuştu.

Starmaxx’ın “ani fren mesafesi” temasının işlendiği reklam filminde, şehir içinde seyir halinde bir aracın önüne çıkan bir yayaya çarpmamak için sürücünün gösterdiği reaksiyon işleniyor ve Starmaxx lastiklerinin ani fren kabiliyetine dikkat çekiliyor.

“Üstün manevra yeteneği” temasının işlendiği diğer reklam filminde ise, aracın dağlık bir yolda ilerlerken aniden yola dökülen kayalardan usta bir manevrayla rahat bir şekilde kurtulabilmesi anlatılıyor.

“Güçlü yol tutuş” temasının işlendiği üçüncü reklam filminde ise, Starmaxx kış lastikleri ile karlı bir yolda ilerleyen aracın önünde ilerleyen diğer bir araç kar nedeniyle kayarak yoldan çıkıyor. Starmaxx kullanan araç, yoldan çıkan aracın yanından sorunsuz bir şekilde ilerliyor. Böylece Starmaxx’ın zorlu yol koşullarına dayanıklılığı ve karda kaymadan güvenli bir sürüş sunduğu vurgulanıyor.

YOLDA ANİ TEHLİKELERİN İŞARETİ YOKTUR 

Starmaxx’ın kreatif ajansı Refleks tarafından reklam filmlerinin çıkış noktası ve yaratıcı süreciyle ilgili yapılan açıklama ise şöyle:

“Öncelikle Starmaxx’ın marka profili gibi agresif, dinamik aynı zamandan hayattan da kopmayan bir fikir geliştirmek istedik. Bir sürücü yolda ne hisseder, bir lastikten beklentisi nelerdir, yolda neler ile karşılaşır vb. durumlar üzerinde yoğunlaştık ve ortaya oldukça güvendiğimiz bir fikir çıktı. Fikrimizin ana teması aslında hayatın ta kendisi. Trafikte ne kadar uyarıcı levha ve işaret olursa olsun aniden karşılaşacağımız bir tehlikenin bir işareti yoktur. Aniden karşılaşacağımız bir tehlike karşısında aracımız ile baş başa kalırız. Bu durumda aracınız kadar aracınızın sahip olduğu donanımlar da önemlidir. Lastik gibi. Biz de bu durumlar karşısında “Starmaxx gibi kaliteli bir lastiğe sahipseniz tehlikelerin üstesinden gelebilirsiniz” mesajı vermeye çalıştık. Tabi ki bunu farklı bir şekilde ele aldık. Ve tüm bu sürecin sonunda markamızı iletişimde bir tık yukarıya taşıyacak, faydalı ve kreatif bir iş çıkarmış olduk.”

Reklamveren: Starmaxx

Reklamveren Temsilcileri: Serdar Işık, Alper Şahin

Ajans: Refleks

Kreatif Grup Başkanı: Beşir Güvener

Kreatif Grup: Mustafa Tekbayrak, Hakan İvgen

Müşteri İlişkileri: Kübra Baran

Prodüksiyon Şirketi:Filmcolony

 Yönetmen:Mehmet Çelebi

Görüntü Yönetmeni: Olcay Oğuz

Müzik: Jingledak

AKO HAKKINDA:

1955 yıllarında ticari hayatına başlayan Abdulkadir Özcan, 1970 yılında Abdulkadir Özcan AŞ.’yi kurdu. Şirket, 1970 yılında hurda lastik satışı bırakarak, sektörün artan gereksinimi doğrultusunda yeni lastik satışına başladı. 1990’lı yıllarda ithalata başlayan Şirket, dünyanın ileri gelen markalarının ülkemize getirilmesini sağlayarak; bu markaların tek temsilcisi olarak sektörde yerini aldı. 1993 yılında 3 bin 500 metrekare kapalı alanda soğuk kaplama yapmaya başlayan şirket; 1995’te Türkiye’de ilk defa iş makinelerinin lastiklerine de soğuk kaplama uygulamasına geçti. 2012 yılından itibaren CONTRA markası ile kendi sırt kaplamasını uygulamaya başladı. 2005 Nisan ayında ise Türkiye’nin 1976 yılında kurulmuş tek yerli sermayeli lastik firması olan Petlas’ı aldı. Böylece, perakendeci ve toptancı kimliğine sanayici kimliğini de katan Abdulkadir Özcan AŞ, bugün dünyanın 100’den fazla ülkesinde ülkemizi temsil ediyor. 2012 yılında AKO, Japon Sumitomo Rubber Industries ile imzalanan ortaklık anlaşması çerçevesinde, 516 milyon dolarlık yatırım hacmine ve her iki ülke için büyük öneme sahip olan ve açılışı Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından yapılan fabrikada 2015 yılında üretimi başladı. Fabrikada Falken ve Dunlop markalarının günlük 30 bin adet lastik üretiminin yapılması ve 2 bin kişinin istihdam edilmesi planlanıyor.
Türkiye’nin yüzde yüz yerli sermayeye sahip ilk ve tek lastik üreticisi AKO, 2013 yılında AKO Jant fabrikasını, 2014 yılında da AKO ve Turbo marka aküleri yurt dışında özel olarak ürettirmeye başladı. AKO bünyesindeki, Türkiye’nin en büyük lastik üreticisi olan PETLAS, 2016 itibarı ile Milli Takımlar Resmi Lastik Tedarikçisi oldu. Kurulduğu günden bu yana sürekli gelişimi ilke edinen AKO; 2 bine yakın profesyonel uzman kadrosu, sektör deneyimini ve bilgi birikimini yeni teknoloji ve yatırımlarla birleştirerek hızla büyümeye devam ediyor.
 

STARMAXX HAKKINDA:

Abdülkadir Özcan Şirketler Grubu’nun (AKO) bünyesindeki Starmaxx lastiklerinin üretimi Kırşehir’de yapılıyor. Starmaxx ürün yelpazesi içinde binek, hafif ticari ve otobüs-kamyon, zirai, iş makinesi, hafriyat/inşaat yol dışı araçları lastikleri bulunuyor. ISO 9001 Kalite Sistem Güvencesi ve AQAP-110 Endüstriyel Kalite Güvencesi sertifikalarına sahip olan dünya çapında 100’e yakın ülkeye ihraç edilen Starmaxx lastikleri, dünya lastik pazarında geniş ve istikrarlı bir dağıtım ağına sahip.
Yenilikçi ve liderlik misyonu ile kaliteli ve müşteri odaklı üretimi birleştiren Starmaxx, istikrarlı gelişimini ve uluslararası pazarlardaki konumunu her geçen gün sağlamlaştırıyor.